torsdag 29 augusti 2013

Glossybox juli 2013

Runt klockan 8 imorse vaknade jag av att det knackade på dörren.
Jag väntade inget besök så jag tänkte strunta i att öppna. jag smög upp och kikade ut genom fönstret på övervåningen för att se vem som stod där. En man jag inte kände igen.
Han knackade en gång till och jag drog på mig en filt och gick ner och öppnade.
Det var sotaren.
Tydligen skulle vi ha fått en lapp om att han skulle komma i förra veckan, men den måste ha kommit bort med reklamen. Där stod jag som ett fån, inlindad i endast en filt, tillsammans med sotaren och en död fågel som någon av katterna hade släpat in under morgonen.
Han började jobba, jag sprang upp och bytte om. Välkommen!

Det var inte det mitt inlägg skulle handla om, den riktiga handlingen var den senaste glossyboxen.
vilken box hörrni!
Utsidan var riktigt somrig och fin, på insidan fanns en massa roliga produkter.
Mina favoriter den här månaden var hårkuren och torrschampot, men alla produkter tyckte jag om den här månaden.

Jag tycker verkligen att ni borde testa det här, det är verkligen kul!




1. Goldwell - Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment 183:-/200ml
2. Kevin Murphy - Fresh.Hair 249:-/250ml
3. Beautybird - Fly High Active Foot Gel 79:-/75ml
4. Nails Inc. - Brook Street Nail Polish - 149:-/10ml
5. Anatomicals - You Need A Blooming Shower Gel 79:-/300ml

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: