tisdag 14 maj 2013

Äventyrlig Mozart

Kan ni tänka er att jag har längtat hem till ogräsrensning hela dagen på jobbet idag? Längtat efter att i lugn och ro få sitta i min grusgång och ta bort alla små växter som tror sig få bo där? 
Det är jag, "mys-listan" på spotify, emaljhinken, knastrande grus och jordiga fingrar. Och våra små pojkar förstås, mini och Mozart.



Om ni bara visste vilken fantastisk känsla det är när lille Mozart äntligen vågar sig ut. Bara han får göra det i sin takt så går det bra. 

Nu ligger mini och jag i sängen. Det börjar bli dags att sova, är trött i både kropp och knopp. 
Sov gott så hörs vi imorgon!

Alexandra Lindgren 

1 kommentar:

Andreas sa...

Verkar faktiskt rätt mysigt där i huset. Också väldigt bra att min familj är så stabil och har så stabilt boende, så jag har någonstans att andas när jag behöver :). Förhoppningsvis kommer jag upp en helg i augusti!

Kram från bror