tisdag 29 januari 2013

Äntligen ordning och reda!

Jag har, sedan första januari, levt i oreda och misär. Ok, misär var en överdrift, men oreda har det minsann varit.
Orsaken?
Jag har inte haft någon kalender!

Jag är en person som vill ha struktur och ordning med hjälp av en kalender. Tyvärr så har jag kanske lite för höga krav eftersom det inte går bra med vilken kalender som helst. Jag gjorde det misstaget ett år att jag köpte en standardkalender på bokia. Åh, så trist den var!
Jag vill ha foton och andra personliga saker i min kalender. Alla ska kunna se att det är just MIN kalender.

Jag beställde den för två veckor sedan och efter denna långa väntan är den här. Den damp ner i brevinkastet för några minuter sedan och jag har redan skrivit i arbetsschema och andra viktiga händelser.

Är ni också så att ni vill skriva så mycket som bara går de första veckorna med en ny kalender? Helst ska det vara med snygg handstil och en fin penna.
Efter någon månad avtar det och det blir kladdigare och kladdigare. Knepigt det där!

 I alla fall, här är kalendern som ska vara en del av mitt liv 2013. Håll tillgodo!
Den är köpt HÄR







1 kommentar:

Andreas sa...

Ser fin ut! Jag har hela mitt liv i Outlook, och utan det skulle det verkligen vara kaos, så jag förstår vad du menar.

Hoppas den funkar bra för dig!