lördag 19 januari 2013

akut hårhjälp sökes!

Jag får ofta höra att jag har fint hår, en rolig frisyr med en kul färgklick.
De senaste tre åren har jag haft samma frisyr och samma hårfärg. För andra är färgen speciell och utstickande, men jag är så van vid den att jag börjar tycka att den är tråkig.
När det är precis nyfärgat och ca två veckor framåt är jag nöjd med färgen. Då är det snyggt, men sen kommer utväxten och håret ser dassigt och tråkigt ut.


blond med lila slinga


Jag är sugen på något nytt.
Det får inte vara alltför "alldagligt" och enfärgat, jag vill fortfarande ha något som är lite annorlunda. Något som inte gör mig till vilken "svensson" som helst.

Jag har börjat fundera på Ombre-looken. Då man färgar en fejkad utväxt.
Det är nu jag behöver er hjälp.
Kika på bilderna nedan och berätta för mig vad ni tror. Kan detta vara något för mig?
Bortse från Hollywood-lockarna vissa av tjejerna har.
Nr. 3 och 4 är de färger som faller mig mest i smaken, men jag är osäker. Vad tror du?

nr. 1

nr. 2

nr. 3

nr. 4

Tack för hjälpen!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

3 o 4 passar dig perfekt tror jag / Moran