fredag 14 december 2012

julklappstips till mig

Jag har helt snöat in på ett par skor från Jeffrey Campbell med helt oemotståndliga nitar på.
Tyvärr är dessa för dyra för min budget, men kanske finns det någon där ute som har en större budget än jag? Kanske finns det någon som förstår mitt begär och tycker att det är en självklarhet att just jag ska glänsa på stan i dessa skönheter?
Vad vet jag, man kan ju alltid drömma. (storlek 37-38 ifall ni känner er sugna!)
Om inte annat så kan jag alltid dela med mig av begäret och göra er lika köpsugna.
Ett varningens ord bara, ställ klockan på fem minuter, längre tid än så på den här hemsidan kan få er att bli helt ruinerade. Eller få er att tycka att hela er garderob har passerat bäst-före-datum och behöver bytas ut totalt. Så känner jag. Trist.
Men, jag får försöka tänka mig att Hudiksvall är för oglamouröst för dessa skor, att det finns alltför få tillfällen att bära dem. Att jag säkert skulle bli för lång och att de säkert inte skulle passa mina fötter. När jag tänker efter så kanske jag inte ens kan gå i dem.

Jeffrey Campbell- Lita Spike 1695:-

Det är alltså skorna ovan som jag känner ett stycke attraktion till.
Nedan finns lite billigare alternativ som (nästan!) är lika fina

Have2have- Summer 698:-

NLY Trend- Rattle boot 499:-

Något av dessa exemplar skulle jag kunna tänka mig under granen i år.
Eller ett presentkort, det funkar ju alltid :)

Jeffrey Campbell-Lita Spike
Have2have- Summer
NLY Trend- Rattle boot

Alexandra lindgren

Inga kommentarer: