onsdag 19 december 2012

Glossybox december 2012

Så har den då äntligen kommit, december månads Glossybox.
Min box innehöll mycket hudvård den här gången och väldigt många små förpackningar. Förvisso är det kanon att ha små förpackningar i necessären och handväskan, men jag tyckte att det var lite snålt innehåll denna gång. Tänker man efter en gång till så kan jag ju såklart förstå att alla boxar inte kan vara 100 procent i mitt tycke varje gång.

Här kommer videon där jag visar vad boxen innehöll, vad produkterna kostar och min uppfattning av varje produkt.
Den här gången är bilden inte lika suddig som de tidigare gångerna, men i framtiden ska jag tänka på att filma rakt framifrån eller ur fågelperspektiv. Känns som att man bara ser mina dubbelhakor!







produkterna i bild

La Sultane De Saba body lotion 269:-/50ml
Anatomicals body cleanser 79:-/300ml
So Susan ögonskuggspalett 129:-
Zoya nagellack 149:-/15ml
ACO bronze face cream 79:-/60ml

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: