onsdag 26 september 2012

Prickig shopping

Jag har nu flängt runt på stan i några timmar och hittade faktiskt fler saker än jag trodde att jag skulle hitta. Byxor, toppar, tröjor och smycken.

Inne på Lindex måste jag säga att jag blev glatt överraskad. Jag var där tillsammans med mina föräldrar i helgen och då tyckte jag inte att det fanns något, men nu hittade jag både det ena och det andra.
Bland annat fanns det en prickig tröja som jag inte kunde bestämma mig för om den var söt eller tantig.
Jag skickade ett mms till Anton och till mamma för att få deras åsikter. Anton tyckte den var fin, men mamma svarade inte så jag beslutade mig till slut för att hänga tillbaka tröjan på galgen. Dumt!

När jag hade parkerat bilen hemma så fick jag mammas svar; köp den.
Jaha, då var det bara att vända om och köpa den!

För övrigt så vill jag ge Lindex pluspoäng på deras provrum. De flesta provrum har dåligt med avhängningsmöjligheter, men på Lindex finns det mycket plats. Dessutom är det ganska fyndiga krokar! :)

Det blev en del shopping idag, vad får ni se vid senare tillfällen!

Prickig tröja 249:- Lindex


Inga kommentarer: