torsdag 9 augusti 2012

Den lilla flickan har blivit stor!

"Den lilla flickan i den stora världen", det var vad min blogg hette tidigare. När jag startade bloggen (2007?) kanske det stämde, men idag, 2012, känns det inte längre aktuellt.
Jag kan fortfarande känna mig liten i vår stora värld, men samtidigt kan jag känna mig stor. Störst, bäst och vackrast. Liten, osäker och utanför. Känslor och tankar går upp och ner, fram och tillbaka.

Den lilla flickan är nu över, ersatt med mitt namn. Alexandra Lindgren. I framtiden är tanken att det ska komma upp ett foto i min header, men tills vidare får mitt namn duga. Det duger bra, det är ett fint namn.


den gamla headern

Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Walla, fett rätt! Var glad för att ditt humör går upp och ner förresten. Vissa människor är otroligt stabila i sitt humör; det verkar tråkigt.

Kram från bror