lördag 9 juni 2012

Nattlig aktivitet

Klockan är runt två på natten, men den skulle lika gärna kunna vara sju på kvällskvistaluringen. Det är ljust och relativt varmt, jag gissar på sju grader.

Jag är på väg hem från staden där jag har umgåtts med Anton och ett gäng glada grabbar. Villkoret för att jag skulle få gå hem själv var att jag skulle hålla telefonen i handen med Antons telefonnummer framme. Han skulle springa fort om det hände något sa han.
Tur att han inte vet att jag har blogger-appen framme istället för hans nummer.
Faktum är att jag står vid vår lägenhetsdörr just nu och här borde det inte finnas varken våldtäktsmän eller mördare. Hoppas jag!

Nu är jag inomhus och ska fixa till en macka eller två. Riktigt hungrig nu!
Termometern visar 7.4 grader, jag är bra på det där med gissningar.

Sov gott hörrni, det ska jag göra!

Inga kommentarer: