måndag 28 maj 2012

Hurtigbulle ;)

Förra veckan gick jag 37,62km och cyklade 14,40km.
Varje morgon klev jag upp någon timma tidigare för att ge mig ut en sväng. Riktigt skönt ska ni veta!
Under helgen så nöjde jag mig med att gå till jobbet på lördagen och att cykla till jobbet på söndagen.

Igårkväll var jag och Anton på middag hemma hos min jobbarkompis Anna. Eftersom hon förlorade när vi tippade i melodifestivalen så fick hon bjuda på mat.
Och vilken mat sen, supergott!
Den efterrätten gick jag bort nu imorse(iallafall delar av den).
6,52km blev det idag, känns bra.
Idag blåste det väldigt mycket, men det var inte lika hett ute som förra veckan så det var ganska skönt.

Nu blir det en dusch och sedan frukost.
En liten tur till smådjurskliniken ska jag också hinna med innan klockan 11 då jag börjar jobba. Kattslorna måste ha mat!

Inga kommentarer: