onsdag 11 april 2012

Elmia 2012

I söndags var vi, som sagt, på bilmässan i Elmia. Trots att jag inte har något brinnande bilintresse så hittade jag ett par stycken bilar som föll mig i smaken.
Först ut är den här flickiga lilla bilen med ögonfransar. Tror ni jag kan sätta ögonfransar på Saaben utan att Anton märker något?

Fullt med godis i montern

Sen har jag börjat få en thing för färgen orange. Kanske är det alla klädesplagg ute i butikerna som har fått mig att känna så? eller är det kanske våra skjortor på jobbet? Eller är det helt enkelt bara jag som har kommit på att orange är en snygg färg? Nästa gång får nog mina naglar bli i den färgen!

Orange- vilken färg!

Den här bilen var faktiskt riktigt snygg. På något vis stack den ut från mängden, i alla fall i mitt tycke. (och två småkillars eftersom de sa "wow" när de såg bilen, så jag kan ju inte vara helt ute och cykla?!)
Den här kan jag tänka mig att få i födelsedagspresent!
Ja, ni kanske kan gå ihop och köpa den? Jag är absolut OK med att jag inte kommer få presenter på mina kommande två-tre födelsedagar efter den här om ni köper den här bilen till mig. ;)
Bilen kanske är lite väl manlig, men det är nog dags för mig att bejaka min manliga sida.


svart som synden

Nä, hörrni!
Vad har Anton gjort med mig? Ni trodde väl aldrig att det skulle komma ett inlägg om, i mitt tycke, snygga bilar på min blogg? Inte jag heller, men ombyte förnöjer.
Vem vet, det kanske börjar ploppa upp statusar om bakning och handarbete på Antons facebook? Ombytta roller?
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: