söndag 25 mars 2012

Oväntat besök

I fredags kväll efter jobbet kom jag hem till en nystädad lägenhet. Anton hade fyllt kylskåpet med mat och stod i köket och lagade mat.
Jag satte mig i soffan och kopplade av en stund då det helt plötsligt ringde på dörren.
Klockan var strax innan åtta på kvällen så det var väl lite väl sent för jehovas vittne att ringa på. Vem skulle det annars vara?
Jag gick ut i hallen och hörde ett hundskall. Då förstod jag vilka som stod utanför dörren, mamma, pappa och lilla wilda. Med sig hade dem en jättefin blombukett som grattis-till-tentan-bukett.

Vi haft ett par fantastiska dagar tillsammans!
Alltid lika roligt när de kommer på besök, speciellt när jag inte vet att fe ska komma. Anton visste hela tiden, men han sa inget till mig :)

Nu har dem åkt hem och jag sitter ute i Hög och läser en bok. Synd att det blåser, annars hade det varit superskönt mot garageväggen i solen.
Anton lägger golvvärme i badrummet och mini springer fritt i naturen, fantastisk söndag. Fantastisk helg!

Inga kommentarer: