söndag 11 mars 2012

Lördagskväll med kalas och final

Igårkväll ramlade det in ett helt gäng grabbar runt klockan 19. Vinet var upphällt, chipsen framställda och sminket på plats.
Det blev en riktig kalaskväll i glada människors lag.

Melodifestivalen visades på tvn, men jag såg inte så mycket.
Jag lade över poängräknandet på Annso så jag hoppas att det stämmer, jag var lite för alkoholiserad för att räkna igår. ;)
Ställningen blev tillslut:
Alex 11 poäng
Annso 11 poäng
Anna 6 poäng
Detta betyder att Anna får bjuda på middag :)


Runt klockan 23-24 gick vi ner på stan för att gå på krogen.
När vi väl kom fram till gossip så gick vi vidare till manis. Efter det ville jag gå hem så då gjorde vi det.
Väl hemma kom Anton på att han faktiskt ville gå ut så han gick tillbaka till dem andra. Jag stupade rakt i säng!


Idag har vi slappat i soffan till klockan 16. Då hoppade jag in i duschen och sen gick vi ner till hamnen och slängde flaskor. Tog en fika på wayne's coffee, fantastiskt med söndagsöppna fik!
En sväng till Antons morfar tog vi också, men sen gick vi hem.

Nu ligger jag i soffan och vilar medan Anton står i duschen.
En film står på schemat, sedan blir det livesändning av big brother.
Slapp söndag, det är vi värda!

Inga kommentarer: