tisdag 17 januari 2012

student

Igår började jag min kurs i externredovisning på mittuniversitetet i Sundsvall. Min distanskurs kanske jag borde säga!
Runt 12 igår beställde jag kurslitteraturen, som skulle komma inom 1-2 arbetsdagar. Jag hoppas verkligen att den kommer idag, känner mig stressad över att se hur många sidor och uppgifter man ska göra den här veckan. Jag kan ju inte ens börja om jag inte har någon bok!
Tur att jag är ledig från jobbet onsdag och torsdag, då ska här läsas.


Annars har det väl inte hänt så mycket här på Långgatan i Hudiksvall. Eller ja, i vårt trapphus har musiken dånat från någon av lägenheterna( i vanlig ordning!). Undrar när någon ska klaga? Ska det bli jag?

Till middag igår lagade vi broccoligratäng med stekt kassler, det var riktigt gott.
LCHF-veckan har nu blivit ytterligare en vecka :)
Nu har jag dessutom fått med mig Anton lite mer.
Ikväll blir det auberginegratäng med köttfärs och fetaost till middag. Serveras med en frisk och krispig sallad. Nästan så att jag längtar tills ikväll :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: