lördag 21 januari 2012

Sökord

Kikade lite på statistiken på min blogg och såg att det var lite knepiga sökord. Alltså ord som ni läsare har sökt på genom google och fått fram min blogg som sökresultat.
Här kommer nu fyra av era sökord:


Det översta är helt ok, inget att orda om. Brev till lilla flickan är ju inte så konstigt eftersom min blogg faktiskt har namnet "Den lilla flickan i den stora världen". Ett namn jag förövrigt borde byta ut. Är man SÅ liten när man är 23 år? Den dagen jag får nog med inspiration för att komma på ett nytt namn så byts det gamla ut.

Leverfläckssökningarna däremot, vad är det? Nog för att jag har leverfläckar på min kropp, men har jag skrivit så mycket om det att det kommer upp som sökresultat på google?
Är det mig ni ska fråga om ni vill ha information om era leverfläckar?
Min (olegitimerade) läkaråsikt är att om leverfläcken har vuxit, ändrat färg/storlek eller om den kliar/irriterar så ska ni kontakta närmaste hälsocentral. Annars kan ni bara lära er att leva med den, det är faktiskt inte så farligt med lite fläckar här och där. Se dem som en stjärnhimmel, hitta nya "stjärntecken" och ge dem namn.

Äsch, sök på vad ni vill. Bara ni kommer hit till mig så blir jag glad :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: