torsdag 15 september 2011

ny kamera!

Av mor och far fick jag den mest fantastiska födelsedagspresent jag kan tänka mig!
En systemkamera!
det blev en Canon 1100D som jag ska lära mig att hantera. Som det är nu så fotas allt på autoläget, men det ska det bli ändring på så småningom.
Det är iaf väldigt roligt att se vilken skillnad det blir på fotografierna. Nu väntar jag bara på att det ska bli en sådan där riktigt fin höstdag så jag kan gå ut och fota lite naturbilder. jag älskar hösten!


vår svarta panter, Mini
Vårt Lodjur, Mozart



Ett litet urval av foton som jag har knäppt under dagen. Förövrigt ett väldigt fult ord som jag nästan aldrig hörde innan jag flyttade till Norrland, "knäppa kort". jag var van vid att man sa ta kort eller fotografera, inte knäppa kort. Strunt samma!
Att jag har Hälsinglands största kinder kan man ju bortse från om man vill. Vill man inte det kan man alltid, mycket noggrant, betrakta dem. Äppelformade, runda, lite glansiga. ja, man gör som man vill.

Nu ska jag ägna sista halvimman innan Anton kommer hem från jobbet åt att titta på ett avsnitt av Gossip girl.
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: