fredag 26 augusti 2011

hemmabio

Anton har köpt ett hemmabio-system idag. han är som ett barn på julafton. Springer runt i hela vardagsrummet och kontrollerar på vilken plats ljudet blir bäst, vart han ska placera högtalarna.
Själv ligger jag i soffan och väntar på att en kvart ska gå så jag kan gå och hämta pizza. Eller om jag är lat och låter anton hämta? Jag har jobbat mellan 08.00 och 19.15 idag så jag får faktiskt vara lite lat tycker jag.

Vädret ute är helt sjukt. Vilken luftfuktighet!
Hur lite man än rör på sig så dräper man av svett. Tänk då hur det blir om man står på ett lager en hel dag och bär möbler och andra kartonger. Man rinner bort!
Hoppas verkligen att det är fint väder imorgon då Lotta och Pierre ska gifta sig. :)

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och gå ca 100 meter för att hämta våra pizzor. Sedan blir det väl till att titta på film och testa nya hemmabio-systemet antar jag :)
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Älsklings Anton sa...

Vem hämtade pizzorna egentligen? :)