torsdag 30 december 2010

trafiksnäll tack vare Flupp!

Imorse när jag åkte till jobbet var jag ovanligt snäll i trafiken. Jag gnällde inte när lastbilar blockerade vägen, jag stannade och släppte fram bilar som fått vänta länge i bilköer och jag log och vinkade åt folk.
vad det beror på?
Flupp och hennes fantastiska skiva "Alex Irländska favoriter".
Man kan inte annat än att sjunga, le och klappa händerna när man lyssnar på den godingen.
Så, kära Fluppidupp. Tack!
Jag tackar dig för min trevliga bilstund och jag lovar att mina medtrafikanter tackar dig :)

Whiskey in the Jar -The Pogues
Las Vegas - Goats Don't Shave

Alexandra lindgren

1 kommentar:

Flupp sa...

Åh, vad glad jag blir! :) Jag blev lite fundersam när jag såg mitt namn i överskriften, men nu förstår jag ju precis. Det går faktiskt inte att vara sur när man hör den fantastiska musiken! :)