fredag 10 december 2010

scream!

Den här dagen har varit helt konstig!
Jag har suttit inne på kontoret större delen av dagen och skrivit nya skyltar. Jag har inte varit tyst en sekund!
Visst, jag brukar prata nästintill oavbrutet, men idag var det över gränsen.
När kunder har ringt så har jag, efter samtalet, hittat på sånger om vårt samtal. Jag har haft så roligt!
På lagret har de haft radion på hög volym, de tröttnade kanske på min röst. Den är faktiskt inte så fin alla gånger! ;)

I bilen på väg hem på lunchrasten kunde jag inte heller vara tyst. Jag satt och skrek. Alltså skrek med olika röstlägen. Hur normalt är det? Jag kunde inte vara still, jag klappade händer, dansade, skrek och var allmänt konstig. Varför undrar ni nu. Ja, säg det!
Berätta när ni kommit fram till svaret!

Nu sitter jag här hemma i min lägenhet och väntar på att det ska knacka på dörren. Det bör det göra om ca 15 minuter. Jag ska bli eskorterad ungefär 4 steg från min dörr till Antons dörr. Väl där ska jag gosa ner mig i soffan, äta godis/chips och titta på Idol. Hans lillebror är också där, det blir trevligt!
Tills jag blir hämtad ska jag fortsätta dansa.
Måste ju ladda inför utgången imorgon :)

Mycket bra låt att dansa till!
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Carin Lindgren sa...

Märkligt hur lika man kan vara, klockan 02,00 åkte jag till Malmö i morse för att lämna lite grejor till våra montörer, 07,30 lämnade jag Malmö för att åka hem och räkna på jobb. 11.30 var Jag hemma och hämtade Willbur från mor. Jag sjöng och skrek både på väg ner och på väg hem, trodde att det var för att hålla sig vaken men det kanske är något genetiskt! Skönt att veta att man inte är ensam om att vara avvikande
Tokigt!

carin lindgren sa...

Jag har svaret! Ni är störtkära både du o din far. Mamma