måndag 27 december 2010

funderingar på en lunchrast

jag har min andra lunchrast för dagen just nu. totalt har jag rast i 90 minuter idag och jag har delat upp dem i två. jag började jobba vid 6 imorse och ska jobba till 19.15. chefen frågade om jag ville gå extra rast och jag sa ja. det ångrar jag lite nu eftersom det jag åt tidigare fortfarande håller mig mätt. jag är heller inte så trött som jag trodde jag skulle vara. eller ja, trött är jag ju. jag somnade vid 00 inatt och gick upp vid 04 så jag är väl inte direkt utvilad. de första 3 timmarna på jobbet trodde jag att jag skulle somna, men under den 4:e timmen hände det något. jag blev övertrött! det var som vanligt, jag sjöng och kunde inte vara tyst. stackars medarbetare som får stå ut med mig! runt 12 kom mor och far in och sa hejdå, det var sorgligt fast jag grät inte den här gången. lite opassande att man som säljare ska gå runt i butiken och gråta kanske? :-) tack så jättemycket för den härtiden älskade föräldrar. det har varit jättemysigt och skönt. ingen stress och inga måsten. mycket bra. tack för alla fina presenter och allt annat ni har gett mig. ni är världens bästa!

Inga kommentarer: