torsdag 9 december 2010

framtvingad fotoalmanacka!

Jag och tjejerna har bestämt att vi ska ge varandra en fotoalmanacka i julklapp i år. För att den inte ska bli så trist så sitter jag här och lägger ihop olika foton så det ser lite skoj ut. Jag kan inte visa några bilder än, men jag kan berätta för er att september månad (min födelsemånad) är den fulaste ever. Det är tur att jag inte har problem med att bjuda på mig själv :)

Det som känns lite jobbigt är att jag inte har någon direkt inspiration, jag gör den bara för att jag måste. Den hade säkert blivit finare om jag hade lagt ner mer tid på den, om jag hade haft inspiration. Nu blir den som den blir och jag hoppas att mina flickor tycker om den som den är :)

Nu är den iallafall färdig och beställd. Om 7-10 dagar finns den i min brevlåda, då kan vi bestämma juklapps-dag :)
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Flupp sa...

Det var väl inget "måste" heller!