onsdag 22 december 2010

dåligt humör!

Jag var på riktigt bra humör idag. på jobbet!
Jag mötte upp Anton på min parkeringsplats, pussades och kramades en stund innan vi skiljdes åt. Han skulle äta med sitt jobb och jag skulle hem och dona.

Jag ska klä granen och försöker få dit julgransbelysningen som jag köpte idag. Tappade humöret direkt!
Den där jäkla belysningen är jättekonstig! Jag fattar ingenting, dessutom är den för kort. Jag tappar lusten helt och julstämningen är försvunnen.

Till råga ¨på mitt dåliga humär så får jag inte igång min stationära dator. När jag försöker starta den står det "insert system disk". Jag känner på mig att det är något allvarligt, något man måste fixa med inuti datorn. Jag har provat att trycka in alla sladdar, men den vill inte ändå. Detta innebär att jag inte kan lyssna på musik. Det innebär i sin tur att jag inte får någon motivation för att städa köket. Nej, det här är inte bra!

Jag sitter och äter tre lussekatter och en hel rad med knäckemackor. Till det dricker jag glögg. Tror ni att stämningen kommer om jag pyntar apelsiner med nejlikor?
Hoppas det!

Nu skulle jag behöva en stor kram
Alexandra lindgren

1 kommentar:

hp sa...

K R A M ! ! !