tisdag 6 juli 2010

tv på internet

Var det bättre förr?
Då fanns det inte så många tv-serier att följa. Man kunde heller inte gå in på exempelvis casttv och titta på nästa veckas avsnitt innan det visas på tvn.
Jag blir så nyfiken och kan knappt hålla mig från att kika, jag kan sitta uppe i flera timmar och bara kolla olika tv-serier på internet.
Nyss tittade jag på Ugly betty (på tvn) och blev så sugen på att se fortsättningen. Jag ska hålla mig, jag kan hålla mig!

Imorgon ska jag färga och klippa håret, det behövs verkligen nu. Utväxt är inte det snyggaste man kan ha precis!
Jag tror att jag ska springa in på Åhléns och köpa mig en strandväska också, jag har saknat en sådan på mina och Flupps strandbesök.

Jag ringer och ringer chefen, men han svarar inte. Greklandsresan är fortfarande oviss!
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: