lördag 17 juli 2010

storartat!

Mina vänner, något storartat har inträffat ikväll. jag har kräkts. i mammas öra dessutom!
sist jag kräktes var när jag var 14 år!
På nyårsafton med farmor. Gud så mycket vin jag drack då!

Idag har jag druckit närmare två flaskor själv. inte alls bra!
För första gången sedan jag var fjorton år kommer jag säkerligen vara bakfull. hur händ det här? jag förstår inte!
Tur att jag är så förståndig att jag ringer till mamma när jag mår som sämst. Tur att jag inte ringer till någon annan. mamma är bäst. mamma och Flupp. hon får ta hand om nin väska och min kavaj. stackare!
vad ska folfk tro om mig?
även de bästa har rätt att göra misstag ibland. minsann!

nu ska jag lägga mig ner i sängen, sömnen kommer nog och tar mig så fort den kan.
imorgon mår jag nog inte så bra...tyvärr!
Godnatt!
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Ronnie Staxborn sa...

Tur att du har mamma i närheten <3

Flupp sa...

Du mådde ju som en prinsessa, kära du! :) Vi har dessutom framkallat storverk i afton. Roligt har det varit minsann! Vi ses i morgon, kära du! Kram!