måndag 21 juni 2010

fantastisk dag!


det här har varit en alldeles fantastisk dag. Jag, flupp och elin har varit vid fönebo och solat. Jag och flupp tog även vårt andra bad för i år. Kollektivt även denna gång! Walle och tomas kom också efter ett par timmar. Nu har jag tvättat mig själv, tvättat kläder och så har jag smort in mig själv med både after sun och bodybutter. Nu kan jag sova gott! Imorgon blir det till att jobba och sedan packa väskan inför midsommar, härligt! Sov så gott kära ni, akta så att inte flupp kommer och gnager på er, hon har varit på hugget idag.

1 kommentar:

Flupp sa...

Oh, ja, dagen var fantastisk! Jag och Elin har pratat om att åka till Lintjärn i morgon för att fortsätta bli sååå bruuuna! Frågan är om jag klarar av att bada utan dig!? Nästa vecka åker vi och utforskar fler stränder!
Och jag gnager ju bara lite lätt och på väl valda ställen! ;)