onsdag 19 maj 2010

baka kaka!

Hoho, kommer ni ihåg mig?
Det är jag, ägaren av den här bloggen. Jag som brukade skriva här ganska ofta förr, men som knappt gör det numera.

Här hemma händer det inte så himla mycket, mest jobb som gäller.
Idag är jag ledig, känns som om det var tusen år sedan sist. Lagerrensningen vi hade på jobbet i helgen kändes både fysiskt opch psykiskt, inget jag vill göra om. Inte på bra länge iallafall!
4 timmars övertid på en söndag är inget roligt! (fast hellre en söndag med 100% OB än en måndag med 50%!)

Min lediga dag har jag ägnat åt att vara hemmasambo(jag är inte gift så jag kan ju inte vara hemmaFRU) och bakat tre sorters kakor samt tvättat 6 maskiner med tvätt. Lägenheten doftar som en blandning av kokosformar, kolakakor och hallonstänger, ljuvligt!
Mattias blir nog överlycklig när han kommer hem!

Lite nyttigheter har jag också gjort, ringt och pratat med både Folksam och Länsförsäkringar. Imorgon ska jag få hem ett papper som vi ska skriva under så att vi kan byta bolag. Det känns som att det är dags nu!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: