onsdag 14 april 2010

Varning!!!

Jag vill utsända en varning till alla som har planer på att gå runt Lillfjärden; gör inte det!

När jag  hade kommit en bit in på grusvägen möttes jag av en stor "vattenpöl". Jag fick gå i snön genom skogen och sedan ut på stigen igen. Under snön var det vatten, vilket innebar att mina tygskor blev väldigt blöta. Det var ganska skönt, eftersom jag var så varm.

Jag fortsatte gå och när jag nästan  var framme vid slutet (mot Åhléns) så var det en ännu större pöl.
På vänster sida var lillfjärden och på höger sida var det smält snö. Vattennivån har stigit rejält i fjärden, det gick inte att gå förbi. jag fick helt enkelt vända och gå tillbaka.
Jag som bara skulle gå ett varv runt fjärden fick gå 1½ varv.

Jag hade på mig bomullsbyxor, linne och championtröja (så 1999, jag vet) och jag var så varm.
Jag längtar till i sommar då jag ska gå i korta shorts och bikiniöverdel. Då ska jag ha platt mage och inga celluliter på kroppen. jag ska vara så snygg!
Vi kanske ska sätta ett datum? OK!
Den 19 juli 2010 ska jag vara fit for fight, snygg som bara den.
Håll utkik efter mig på någon gångväg den dagen så får ni se.
Om det skulle vara så att jag jobbar så får ni se mig iklädd jeans och skjorta, fast fortfarande snygg! :)
Jodå!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Rutan sa...

Med din energi kommer du att vara snyggast i Hudik Fast det är du kanske redan?