tisdag 27 april 2010

storshopping!

Idag gick jag ner på stan en sväng och kikade. Jag var inte ute efter att köpa något speciellt, jag skulle bara kika på vad som fanns. Om det fanns grejer? Massor!
Jag kom hem med 4 fulla kassar!
Det är så skönt när man hittar kläder man gillar, det är inte alltid det lättaste.

Inne på Åhléns köpte jag hatten jag visade i det tidigare inlägget.  Jag hittade även en snygg scarf och skor i korallfärg, ett armband samt tre par strumpor. Sådant går alltid åt!



Hollywood hittade jag två tunikor och en lite tuffare kofta. Mycket snyggt :)


Dagens bästa köp var utan tvekan den grå jackan jag hittade på Gina Tricot. En kort och tuff modell, riktigt snygg! Där fanns även ett par tights med dragkedja i benslutet, en topp och ett linne. Randigt är verkligen snyggt!


Inne på Lindex hittade jag det perfekta halsbandet, ett par grå leggings och ännu ett randigt linne. Katten på bilden hade jag sedan tidigare :)


När jag ändå håller på så kan jag ju visa de söta topparna jag hittade på MQ i Sundsvall i söndags. Jag älskar de små prickarna!

Jag har även hunnit med att låna ett par böcker om historiska symboler till Mattias och handlat mat på Ica. Jodå, idag har jag varit effektiv!
Nu ska jag förbereda lasagnen!
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Fluup sa...

Åååh, så fantastiskt roligt att shoppa! Jag vill också!!! :)

carin lindgren sa...

Oj vad mycket snyggt du hittat. Vad sugen jag blir då!

Andreas sa...

Bra där, håll vår bruttonationalprodukt hög! Fina grejer du köpt! Fin grej, fin tjej, som man säger.