tisdag 20 april 2010

behov av en balkong

Åh, jag önskar att jag hade en balkong.
Det innebär så mycket stress och så mycket ångest för mig att behöva tänka ut en plats dit jag kan åka för att få vara ute i solen. hade jag haft en balkong så hade jag suttit ut på den och kanske läst en bok, jag skulle inte behöva tänka så mycket.
Som det är nu så går hela dagen åt att fundera på vart man kan åka för att få vara ute. Vid en strand- för blåsigt. En park-för mycket folk.
jag vill kunna vara ensam, inte behöva sitta ihop med annat folk. Det kan vara trevligt det också, men inte när jag känner för att läsa en bok.

Så, vem vill skänka mig en balkong?

4 kommentarer:

Martina sa...

Du är varmt välkommen ner och utnyttja en del av vår jättealtan när du vill! Kram

carin lindgren sa...

Du kan få vår balkong, den vädrar vi bara sängkläder på. Kram mamma

Rutan sa...

Jag förstår dig Jag skulle inte kunna vara uan balkongen och mina blommor.Tänk att kunna lägga ut sängkläderna på vädring i solskenet.
Hoppas du får som du vill så småningom.Kram

Andreas sa...

Du kan få komma och hänga på min om du vill, men försök komma innan tolv. Sedan försvinner solen från den och då blir det snuskigt kallt. Idag snöade det till och med på den. Jag stannade inne.