onsdag 24 mars 2010

Hjälp!

Som ni kan se i inlägget nedanför så är jag väldigt korthårig just nu. Fisören tyckte att det skulle vara fint på mig så vi provade. Hon tycker at det är snyggt, vad jag tycker är fortfarande oklart.
Jag vet redan nu att luggen kommer vara ett stort problem på jobbet. Om jag sätter upp den med hårnål kommer nålen hamna ovanför ögat, vilket inte är ett snyggt ställe att placera den på. Om jag inte har hårnål så kommer håret hänga i ögonen, vilket kommer vara irriterande och se lite otrevligt ut.
Dilemma!

Förhoppningsvis så komemr jag gilla luggen när jag har vant mig vid den. Om inte så kommer den ju att växa ut förr eller senare!
Jag skulle behöva lite råd här, men jag får inga. Mattias säger att "det ser väl bra ut", hans standardkommentar om allt. Mamma får jag inte tag i, hon är på kurs.
Jag får nog klara mig själv ett tag.


Idag kom ett vykort från Folktandvården med Posten. Skickar FV fortfarande tidändringar med post? Har de hört talas om telefon eller ännu hellre e-mail?
De hade ändrat min tid och skjutit upp den till en dag då jag inte kunde gå. Jag ringde och bokade om tiden til idag. De hade ett återbud så idag klockan 15.00 ska jag vara där. Skönt att ha det avklarat, mindre skönt att gå till stan en gång till den här dagen.
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Det är fint tycker jag. Ägna tankarna åt nåt mer produktivt tycker jag!