onsdag 17 februari 2010

Lyckad middag!

Nu har mina kära middagsväninnor precis gått hem.
På menyn idag stod det Tunnbrödskorgar med avokadosallad och räkor till förrätt, gorgonzolafylld lövbiff och hasselbackspotatis till varmrätt och chokladmousse med hallon till efterrätt. Allt blev en succé!

Resten av kvällen ska jag bara kika runt lite här på den världsvida nätet och sedan sova. Imorgon är jag ledig, tror att jag ska scrappa lite. Hämtade ut ett paket fullproppat av smaskigheter tidigare idag!
Jag borde egentligen vänta med att scrappa tills jag åker på kryssningen, men det tror jag inte att jag kommer göra. När jag får hem nya saker vaknar alltid inspirationen till liv!
Imorgon om en vecka åker jag ner till Mjölby och Martina. Sedan bär det av till Kiel - scrapkryssning :)
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Martina sa...

Det låter otroligt gott! Är det vad vi ska äta på torsdag? ;)

Scrappa på du bara, det brukar funka bra att hålla ångan uppe så att du inte måste ägna halva helgen åt att hitta inspirationen.
Kram

(Längtar efter nästa helg!)

Jenny sa...

Ohh, vad roligt det låter! Stannar ni nåt i Kiel? De har ju värsta maffiga köpcentrumet där :) Shoppade loss där i somras!
Supergod mat låter det som, om man hoppar över räkorna ;)

Tänkte på det, du borde söka och vara med i halv åtta hos mig!