tisdag 23 februari 2010

Dansband!

Eftersom vi har varit tvungna att ta bort precis allt på min dator vid upprepade tillfällen då har jag, tills idag, inte haft något musikprogram. Spotify har jag haft, men inget program till mina låtar som är sparade på en extern hårddisk.
Nu har jag alltså suttit och fixat min musik.
Jag hittade massor av gamla godingar, men även massor av riktig skitmusik. "Mitt lilla fejs och jag", "Daddy Dj" och "köttbullar i näsan" är bara några exempel på dålig musik. Bra musik är ju Jimmy Bölja och Lasse Stefanz ;)
Som jag sa igår; Dansband är bara för härliga, jag tror att jag ska starta ett!

Nu ska jag bara plugga in Ipoden och sedan är jag redo för tågresan på torsdag.
Man kanske skulle bränna ut en ny dansbandsskiva till jobbet? den gamla har blivit så repig att den inte går att lyssna på längre.
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: