måndag 23 november 2009

ingen vaccination för mig!

Precis som titeln säger blev det ingen vaccination för mig idag. jag satt ochväntade på att det skulle bli min tur i över 30minuter, sedan var jag tvungen att åka till jobbet.
Vaccionationen ska ske i ett Philadeplhiakyrka framför väldigt många människor. jag, som är spruträdd, tycker inte att det är så kul att folk ska kunna titta på mig när jag lider. Man täcks bara av en liten skärm.
Jaja, klockan 08.00 imorgon är det jag som hänger på kyrklåset!


Eftersom vi har en liten minsting här hemma, som ska ha mat 3 ggr om dagen, har jag åkt hem nu på min lunchrast. Lagom till att Mattias slutar på sitt jobb(ca 5 minuter) så ska jag åka tillbaka till mitt. M&M ska inte behöva vara själva så mkt.
Känns heltråkigt att behöva åka och jobba igen, nu när man är hemma. Det går mycket bättre när man stannar i lunchrummet på jobbet.
Kroppen är helt mör efter att ha burit över 60 sängar samt över 40 skummadrasser. Så kan det vara när man får leverans.

Nej, dags att åka nu då kanske!
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: