tisdag 27 oktober 2009

tack, Kanye!

Tack vare Kanye West mår jag mycket bättre nu än förut!
Tänkte bara berätta det för er :)

Är det bara jag som har problem med Firefox?
Jag har suttit vid datorn i ca 1,5 timme och under den här tiden har Firefox kraschat 2 ggr. Det har startas om igen, men om man gör något viktigt (eller oviktigt) så försvinner det. Om jag t ex spelar "juvelen" på facebook och är inne i ett bra flyt så stängs det av. Det gör mig inte lycklig! Snarare olycklig!
Är det fler än jag som har detta problem?
Inte just Juvelspelandet, utan att det stängs av ;)
Riktigt tråkigt!

Mattias säger åt mig att använda explorer istället, men det vill inte jag. På Firefox har jag alla lösenord sparade så det bara går att klicka sig fram. Behöver inte skriva en massa text överallt! Smidigt!

Åh, ser att klockan är 2 minuter i 8. Dags för Tv!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Rutan sa...

Har samma problem med Firefox Det gör mig galen.