onsdag 28 oktober 2009

It wasn't me! :)

Till att börja med vill jag tacka Andreas, dina ord värmde verkligen! Tack älskade bror!

Sedan kan jag tillägga att det faktiskt inte var jag som hade provköpet, det var en kollega. Det var alltså inte jag som fick 40%.
Kan ni förstå vilken lättnad jag kände då, vilken sten som släppte?
Skönt!
Trist med ett så lågt provköp, men personen som fick det brukar ligga på 100% så då känns det mer ok. Mitt "rekord" ligger på 84%.
Jaja, nog om det!


Ikväll är det Grey's Anatomy på televisionen. Innan det är det Bonde söker fru (eller som jag vill kalla det - bonde söker livspartner), men det är ju inget vidare höjdarpriogrem så vi kanske struntar i det. Eller också tittar vi, det återstår att se.


Just nu spelar Mattias tv-spel, Mini leker med en plastpåse och jag sitter vid datorn, nyss hemkommen från jobbet. Spotify "serverar" Mmmbop med Hanson, en gammal 90-talsklassiker. En klasiker jag aldrig tyckte om!
En klassiker som däremot var bra är Ricky Martin. Visst vill man bara dansa när man hör exempelvis "Maria"?
Goding! :)

Inga kommentarer: