torsdag 1 oktober 2009

en stund på stan

Nu, såhär i efterhand, kan man tycka att min tid nere på stan var onödig. Jag vet inte vad jag tycker, men MAN kan tycka det.
Jag tittade på kläder, skor och allt möjligt, men det var inte min dag.
Inte ett enda plagg köpte jag, däremot hittade jag lite annat smått och gott.

Apoteket: försvarets hudsalva, vitamintabletter, kattleksak
Accent: zebrarandigt paraply
Fasett: Knivblock till mina knivar. Varför inte exponera dem när de är så fina :)
Trudes: Schampo och balsam (till ett värde av 519:-!!!)
Hudiksvalls färg& Inredning: brödfat/korg och salladsbestick i trä

Det blev alltså mest saker till mitt lilla hem. Ännu en gång tänker jag att jag skulle vilja bo i hus, ha så många fler rum att dekorera. Jag skulle ju kunna göra vårt kök roligare, men det känns så trist. Kanske för att jag tycker så illa om köket, skåpsluckorna är så trista och gammaldags. Jaja, en vacker dag bor jag större!


Nu ska jag äta lite av gårdagens soppa, som förövrigt var väldigt god, och sedan scrappa lite. Kanske att jag vilar på soffan i 15 minuter först?
Man ska ta det lugnt på sin lediga dag!
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: