onsdag 2 september 2009

vild natt!

"Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut,
jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut..."
Nej, inte riktigt så, men en mycket konstig dröm hade jag!

Vid klockan 02 någonting vaknade jag. Jag hade precis drömt att jag hade en hård fjärilslarv i örat och någon hade pillat ut den och kastat på mig. Jag blev rädd och började genast leta runt i sängen efter den. Mattias vaknade och undrade vad jag höll på med. Jag upptäckte att jag höll min sudoku-bok i högsta hugg!

Vid 6, då Mattias skulle upp, upptäckte han att han låg på min korsordstidning. Jag måste ha varit riktigt vild inatt!
Jag ahde dessutom stängt av mitt larm. Tur att jag har ett "inbyggt" larm som gör att jag vaknar någon minut innan klockan ringer.



Nu har jag precis varit på Ica och handlat. Då var det bara att sätta igång och baka!
"Alla andra" har 7 sorters kakor på deras födelsedagar, då kan ju inte jag vara sämre! :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: