söndag 6 september 2009

underbara familj!

Igår, runt 15:30, stod de där. Jag tog betalt av en kund i kassan och tittade upp, ni bara stod där och log.
Vilken underbart härlig känsla det är att få se sin familj utan att veta om att de ska komma. Jag hade verkligen ingen aning!

Vi gick en sväng på marknan och åt thai-mat. det var en härlig kväll!
Imorse fick jag väcka min kära familj och påpeka att det faktiskt var dags att sjunga för mig.
Efter en stund av fejk-sovande kom de in. Härlig morgon!

De hade, av någon anledning, fått för sig att jag behövde en ny cykel, så jag fick ett (väldigt stort!) bidrag till en sådan. Jag är nöjd med min "Svarta Solweig" så jag behöver ingen ny, men det kunde ju inte dem veta!
Nej, jag får hitta på något annat för pengarna. Frågan är bara vad...
(det finns alltid hål att fylla så det går åt. Sparkontot finns det plats på om inte annat!)

Av Andreas fick jag hela två (2) förpackningar med slajm, såpbubblor och fingerfärg. Detta var absolut en underbar present!

Imorse, när jag gick utanför vår dörr kom tårarna.
Jag var så himla glad igår när de kom och så himla ledsen idag när jag åkte till jobbet.
Tur att vi kommer ses igen <3


Nej, nu är det dags att sova, det är en stor dag imorgon.
En 21-årsdag, det vill vi ju inte missa :)
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: