fredag 18 september 2009

en lugn dag

Idag har jag varit ledig och ägnat mig åt att sitta i soffan.
Jag har scrappat en layout och bara tagit det lugnt.
Otroligt hur dåliga program det är på tvn på förmiddagarna. Våra bästa år, gamla repriser av Top model, Ellen DeGenerous/Oprah/Tyra Bank show. Ring-och-gissa-ordet-så-får-du-3000 kr-program!
Allt är verkligen uselt!
Tur att man har ett jobb så man slipper titta varje dag!

Mat har jag lagat idag så något vettigt har skett mellan våra väggar. Det blev potatisgratäng med fetaostfylld lövbiff och sallad. Riktigt smaskigt!


Mattias och Pelle är på Ica och köper goda saker, när de kommer hem blir det kalas. De ska spela dator/playstation och jag ska titta på Idol och senare Kändisdjungeln.
Kändisdjungeln är egentligen ett dåligt program med "kändisar", men jag har inget bättre för mig. Det är lätt att slötitta på!


Nu ska jag göra en matlåda så jag har något att äta imorgon. Man jobbar ju i helgen!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Fluup sa...

Men hallå!? Hem till gården visas ju varje dag, det är ett helt underbart program! ;)