onsdag 16 september 2009

86,3%

till att börja med vill jag bara påpeka att det blev väldigt festligt i de två förra inläggen. Är det inte roligt att se mamma på exakt samma bild två gånger? det tycker jag!

Idag hade vi en liten utbildning på jobbet. Det är något vi har titt som tätt! Man sitter ensam vid en dator och läser och svarar sedan på en massa frågor. För att bli godkänd måste man ha minst 80% rätt.
Jag svarade fel på två av frågorna så jag fick 86,3%
Riktigt uselt!
En av frågorna var slarv, men den andra tyker jag att jag hade ett halvt rätt på. Men men, godkänt blev det iaf. Väldigt liten marginal!

Jag avskyr tester, jag har så höga krav på mig själv. Blir det inte 100% så vill jag bara gråta! Irriterande!
Den här utbildningen är dessutom inte livsviktig!
Ja, det är så dumt det här!


Ny arbetsdag imorgon, dags att sova!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Jenny sa...

Ville bara säga Grattis =) Hoppas allt är bra! Jag skickade ett mms till dej igår och så imorse fick jag tillbaka. Mottagaren har avvisat meddelandet! What the fuck?! puss