torsdag 17 september 2009

100%

Idag gjorde jag ett nytt test på jobbet, den här gången med 100% rätta svar. Då blev jag lycklig :)

Stämningen nu är bättre än den har varit på länge. SKönt att rensa luften lite då och då. Nu känner jag mig både glad och serviceminded. Jag sjunger, det var längesedan sist!



I två dagar i rad har jag haft riktigt ont i magen på kvällarna, likadant idag. Äter jag något konstigt?
Jobbigt att ha svullen mage och må allmänt illa varje kväll. Får lägga mig i "fesakroka" inatt så kanske det går över ;)


Berättade jag att Mattias var duktig och rensade avloppen i badrummet igår?
De började svämma över och fylla hela golvet så nu var det verkligen dags!
Nu kan man bada och duscha utan att tänka på avloppet igen. Bra! :)


Efter den tredje gäspen bestämde jag mig för att sova, nu är jag redan inne på den fjärde. God natt!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

carin lindgren sa...

Grattis till testet! Hälsa "röris" att han varit duktig. Du ska se att nu när du rensat luften kommer magvärken att försvinna, annars får du söka hjälp. När jag var liten sa alltid mamma till mig. Då får du gå till Per i hagen så får han slå en spik i magen. Jag har alltid undrat vad hon menade med det. Kram Mamma