onsdag 26 augusti 2009

virus!

Idag var tanken att vi, precis som i förrgår, skulle gå 6 km i elljusspåret. Tyvärr var det spöregn så det blev inget. Hoppas på bättre väder imorgon!

Jag skulle betala räkningarna idag då jag upptäckte att jag inte kunde komma ut på Inernet. Så fort jag försökte hoppade det upp massor av virus-meddelanden. Jag provade att göra en virussökning på hela datorn, men det funkade inte iaf.
Till sist tröttnade jag och bad Mattias formatera min hårddisk.

Nu sitter jag här med ett nyinstallerat Firefox och hoppas att det ska gå bra en här gången!
Telias brandvägg och virusskydd verkade inte vilja fungera. Hoppas det andra jag har nu vill vara bättre!

Då var det bara att installera om alla program igen. Då vet jag vad jag ska göra på min lediga helg!
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Carin Lindgren sa...

Det är ju alltid roligt att ha något att göra..Alternativet vore ju att åka söderöver för ett bilbyte.
Puss
/Far

Andreas sa...

Byt till äpple så slipper du problem lika detta!