söndag 16 augusti 2009

fint besök!

Klockan 02:30 kom jag innanför dörren imorse!
Möttes av en sprallig liten lurvtuss som ville pussas. Han är så söt den där lille Wille. Han är dessutom väldigt bra på att få igång Mini. det kan han behöva, magen börjar hänga nu igen. :P

Efter ett par timmars sömn började dagen!
Mor och far åkte runt 13, sedan åkte jag, mattias och Larsis till Sveden.
Det tog närmare en timma att få upp Fiaten på släpkärran. Batteriet var urladdat så vi fick bogsera fram den med hjälp av volvon och mina supermuskler. Ingen styrservo där inte :)
Nu står den iaf och väntar på att pappa ska hämta den.


I pappas blogg kunde jag se att de har kommit fram till Härjedalen nu. Jag önskar dem en härlig vecka med mycket sol och vila!
Vila och en liten lurvtuss går inte riktigt ihop, men man kan försöka så gott det går :)


Inga kommentarer: