fredag 17 juli 2009

ny bäddmadrass!

Ja, här sitter jag nu och dricker mitt vin.
Det är fredag, härligt väder ute och jag mår bra.
Idag har jag inget att klaga över!

På sängen ligger nu, den för dagen köpta, bäddmadrassen och sväller. Det tar ett tag för den att komma upp i "rätt" storlek.
Äntligen ska vi få sova på en mjuk och skön madrass, inte på en tunn och "plastig". Det har vi gjort i snart två år, det räcker!
Idag fick jag alltså tummen ur och köpte en ny!
Jag och mini får inviga den utan Mattias inatt. Han får känna hur det känns på söndag eller måndag.

Mattias är på Sonysphere i helgen.
Han och fyra kompisar åkte ner mot Hultsfred tidigare idag och kommer hem igen antingen på söndag eller måndag.
De åker ner för att titta på Metallicas spelning. Säkert en stor upplevelse!

Lite jordgubbar på det här kanske?
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: