lördag 30 maj 2009

sommar

Kan det här vara årets soligaste dag?
Jag var nyss ute i Håknorrbo och njöt av solen. Jag ska återvända till den platsen senare ikväll, Flupp och Walle (någon mer?) vill ju ha skjuts hem. De har förtärt en massa alkohol, då kan man icke köra bil!
tur att lilla jag finns tillhands då :)


Just nu sitter jag ensam i vardagsrummet och lyssnar på Justin Timberlake, det är sommar för mig.
Mattias är med Larsis ute i Sveden och fiskar. Mini ligger på sängen och sover.
Det är bara jag och Justin. Och ni såklart :)

Imorgon är det mors dag, undrar vad Mini har hittat på till mig.
På fars dag var han nere på stan och köpte en t-shirt till Mattias. Undrar vad han har kommit på den här gången ;)
Jag ska tänka lite extra på min lilla mamma. Min söta lilla mamma!
Det är nedräkning för mig nu. På fredag i nästa vecka är det dags att åka, om exakt en vecka sitter vi hemma hos mor och far. Härligt!
Jag längtar!

Alexandra Lindgren

Jag kom på det absolut bästa ordet att ha när man leker hänga gubbe idag: huvudvärksframkallande. Lagom längd och dessutom bokstäver som man inte använder så ofta. Ä t ex, eller v och f. Dumt att jag sa det här, då kommer alla veta vilket ord jag har valt nästa gång vi leker. jaja, det får jag ta :)

Inga kommentarer: