lördag 23 maj 2009

pappas dag!

Nostalgi på hög nivå!
Mattias satt och fifflade med Spotify (han har precis skaffat det) och då fick jag syn på ett skivomslag som jag kände igen; Supertramp - Breakfast in America.
Det kallar jag nostalgi!
Hur många gånger lyssnade jag inte på den skivan, pappas skiva, när jag var liten?
Jag gillade "The Logical Song" bäst minns jag, men jag gillade även Breakfast in America.
Så här sitter jag nu och lyssnar och sjunger med!
Jag tror att jag ska byta till 50-talsmusik. ska bli spännande att se vad Spotify har att erbjuda där!


Imorgon är jag ledig, det ska bli så skönt.
Jag borde tvätta kläder, men jag vill inte slösa en ledig dag på det. Jag är trött på att alltid göra tråkiga saker på dem dagarna!
Jag ska helt enkelt njuta av min dag! :)

Det är visst meningen att jag ska tänka på pappa idag, Nu när jag bytte till 50-talsrock var det Wanda Jackson som kom fram först av allt.
Så, pappa, jag tänker på dig!

Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Carin Lindgren sa...

Nä men så trevligt. Tänker du inte alltid på pappa?
Puss!
/Far