onsdag 18 mars 2009

stort paket!

Det kom en avi med posten idag. På den stod det att jag hade ett stort paket att hämta ut på Ica Träffpunkten efter klockan 15. vad kan det vara?
Vem är det nu som har skickat något stort till mig?

Jag vet att jag ska få ett scrapbookingpaket, men jag betalade det först idag så det vore väldigt märkligt om jag skulle få det idag. Jag skulle aldrig skicka ut något innan jag fick betalt.

Ja, vad kan det då vara?
Har mor fått en liten idé om att skicka en present till mig? nej, varför det?
Kan det vara Mattias som har beställt något spännande i mitt namn? en present? :)
nej, det tror jag inte heller på!

Det bästa är att inte vänta sig för mycket!
Måste ju ändå vänta en timma innan jag kan hämta det!

Under tiden ska jag duscha och fundera på vad jag ska bjuda Mattias på idag. Vi var och handlade igår så nu är kylskåpet och frysen fulla :)
Någon som har förslag på mat?

Nu väntar duschen,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: