tisdag 24 mars 2009

en frisk promenad

Nu kom jag och Mattias precis hem efter en timmas lång promenad.
Det var Mattias förslag att vi skulle ut och gå. När han vill, då vill jag :)
På vår termometer står det att det är ca 7 minus ute, men jag tror att den går fel. Jag tror att det är kallare än så!
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!


Om 10 minuter börjar Desperate Housewives, härligt!
Jag funderar på att skära lite morots- och gurkstavar som vi kan ha som snacks. Det känns både gott och nyttigt!


Imorgon ska jag sitta hos frisören klockan 09.00.
Det är tänkt att jag både ska färga och klippa håret, men jag tror att jag hoppar över klippningen. Jag känner mig nöjd med den längd jag har nu.
Lite fräsch färg i det så är det toppen. Möjligtvis får hon fixa till luggen lite. Det får vi se!

Det händer fler grejer imorgon, min syster fyller 31 år.
Vad gamla vi börjar bli. Jag blir 21!
Jaja, det är fint att åldras.
På tal om det så funderar jag på att skaffa mig en bra ögonkräm. En som döljer mörka ringar och trista påsar. Sådant som man får då och då!
Någon som har tips på någon bra kräm?

Klockan tickar, dags att skära grönsaker,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: