fredag 6 mars 2009

2 år med körkort!

Pust och stön!
Sedan klockan halv 10 imorse har jag städat, städat och städat!
Det behövdes verkligen, jag tror inte att jag har städat ordentligt sedan november eller så. illa!
Nu är det iaf skinande rent här hemma!

Tvättmaskinen går på högvarv och snart ska jag duscha. Efter det blir det en tripp till pappershuset och Ica. Jag har sagt åt Mattias att vi måste handla i flera dagar nu, men han tycker att det är SÅ tråkigt!
Därför ska jag åka själv!

Jag lider med alla ensamstående föräldrar där ute som måste storhandla själva. Jag vet hur tråkigt det är att släpa på 4-5 kassar mat. In och ut ur bilen, in i lägenheten och sedan in i kylskåpet. Inte kul!

ikväll blir det antingen tacos eller någon god paj här hemma. Tänkte tom lyxa till det med en efterrätt. Vad tror ni om "kladdig kladdkaka med godsaker i"? Fylld med dumle i olika smaker!
Mums!
Ja, så får det allt bli!


Visste ni förresten att det är en stor dag för mig idag?
Idag är det nämligen 2 år sedan jag tog mitt körkort!
Hej då prövotid :)
Fredrik Jarl är nog stolt över mig :)
Undrar vad han gör nuförtiden? är han fortfarande körskolelärare?



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Alex!! Det måste firas med bastufest i kväll!! ;)