måndag 12 januari 2009

märkt!


jag måste ha väldigt lätt för att få blåmärken! Nu när jag skulle lägga mig för att sova upptäckte jag de här märkena på mina knän. Efter att ha funderat en stund kom jag fram till att de måste ha uppkommit imorse när jag tog emot sängleveransen. Vi pratar om 43 sängar, varav 6 stycken var 120 breda! Jag har för korta armar för att kunna lyfta dem så jag fick skjuta dem framför mig med hjälp av mina knän. Därav märkena! Tänk nu på att en vanlig 90 säng väger ca 40 kg. Multiplicera det med 43 plus 4 bäddmadrasser och 7 förpackningar med medar så inser ni vilket arbete jag faktiskt utgör! Det är tungt att jobba ibland! Men kul! Just sängleveranserna är ju inte så kul, men mycket annat. Gud vad jag svamlar nu, jag skulle ju bara visa mina märken. Försök att inte tänka på att mina ben är oerhört håriga. Nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer: